Trolle

21

Listopad

O trollach krąży wiele legend i historii, które dorośli opowiadają dzieciom. W wielu z nich trolle przypominają dzikie stwory. To dziwolągi podobne trochę do ludzi a trochę do zwierząt. Trolle żyją w ukryciu, trzymają się w grupie i rzadko wystawiają się na cudze spojrzenie. Niewielu ludzi mówi o nich dobrze. Wiele osób boi się trolli mimo, że nigdy w życiu żadnego nie spotkało. Trolle również słyszały o ludziach niestworzone opowieści i przez wiele lat wolały im się nie pokazywać na oczy. Pora z tym skończyć! Nadszedł czas, żeby się w końcu zobaczyć!

Grupa trolli postanawia spotkać się z ludźmi. Na swoje pierwsze miejsce kontaktu z człowiekiem wybierają szkołę. Co się stanie kiedy trolle wyjdą z ukrycia i wejdą do miejsc, w których nikt się ich nie spodziewa? Jak zareagują na nie dzieci?

„Trolle” to interaktywne zdarzenie teatralne dla uczniów i nauczycieli klas I-III szkoły podstawowej. Po każdym spotkaniu dzieci z trollami odbywa się warsztat, który pomaga dzieciom zebrać przemyślenia, doświadczenia i emocje towarzyszące temu niecodziennemu wydarzeniu. Spektakl „Trolle” to brakująca lekcja, która pokazuje potencjał spotkania, klasy i szkoły. Ile możliwości kryje w sobie klasa? Jaką moc i jakie znaczenie ma to spotkanie? Jak wspólnie być, nie uciekając przed sobą w strach?

Spektakl dla dzieci z klas I-III szkoły podstawowej pt. „Trolle” powstał w ramach sezonu GAP SIĘ!

reżyseria: Justyna Sobczyk
scenografia i kostiumy: Wisłomira Nicieja
muzyka: Sebastian Świąder
ruch: Agnieszka Kryst
produkcja: Paulina Uryszek
koordynacja: Wiktoria Siedlecka-Dorosz
grafika: Karolina Witowska-Ćirlić
fotografie: Paweł Kuligowski

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury.
Mazowsze
Wydarzenie współfinansowane ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego

Wydarzenie współfinansowane ze środków m.st. Warszawy

Fundusz Popierania Twórczości ZAIKS
Teatr 21 dziękuje Szkole Podstawowej nr 373 im. Jana Paderewskiego w Warszawie za pomoc w produkcji spektaklu